tanforum - [Tf] otszaz halasztanulo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] otszaz halasztanulo

  • From: "Kara István" <fakara AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] otszaz halasztanulo
  • Date: Sat Sep 2 09:32:03 2000

>T. Kara Istvan!

>Miert gondolja, hogy hulyenek nezik Onoket?

>Tisztelettel

> Koplanyi Emil
> Soros Alapitvany
>Kozoktas-fejlesztesi Program
>1023 Budapest, Bolyai u. 14.
>1525 Budapest Pf. 34
> tel.: 315-0303/771
> fax.: 315-0201
> e-mail:
> kemil AT soros.hu

Tisztelt Koplanyi Emil!

Lehet, hogy Soros Ur valojaban nem is nez minket hulyenek.
Talan csak arrol van szo, hogy Soros ur szamara az en havi
fizetesem osszege forintban eppoly felfoghatatlan, mint ahogy
en a mezei pedagogus agyammal keptelen vagyok behatarolni
az o dollarmilliardjainak lehetosegeit.
Tisztelettel javaslom: alkalomadtan (ha nem szegyelli) mutassa
meg Soros urnak a kozalkalmazotti bertablat egy kis adalek-informacioval
megspekelve. (1kg hus, 1l benzin, vagy egy jobb szakkonyv ara)
Mit ne mondjak: ha valoban segiteni akar, Soros urnak modjaban all,
hogy a jelen magyar gazdasag nem onkent vallalt es gyalazatos terhein
enyhitendo lobbizzon egy kisse a vilag mervado penzugyi koreiben.
Nyugodtan hihet nekem, a pedagogus onalloan is el tudna donteni
mire koltse az esetleg felszabadulo tobb penzt.
Ha igy erthetobb: senkitol nem varom, hogy halat adjon. Meg csak
azt sem varom el, hogy megtanitsanak halaszni. Csupan abban
remenykedem, hogy elobb-utobb engem is odaengednek a to partjara.

Barati uvozlettel: Kara Istvan

  • [Tf] otszaz halasztanulo, Kara István, 09/02/2000