tanforum - Re: [Tf] Civil szervezetek talalkozoja - beszamolo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Civil szervezetek talalkozoja - beszamolo

  • From: Dancsó Tünde <dancso AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Civil szervezetek talalkozoja - beszamolo
  • Date: Fri Sep 1 20:55:03 2000

Kedves Listatagok!

> 1. Ambrus Istvan, (OM) elmondta, hogy a Kozoktatas-politikai Tanacs
Szakmai
> Oldalanak onkent vallalt feladata, nem jogszabalybol adodo kotelezettsege,
> hogy visszacsatoljon (tajekozodjon a dontesek elott, idoszakonkent
> beszamoljon) a szakmai szervezeteknek.

Bar szerintem tobbekkel kellene egyeztetni egy-egy torveny meghozatala
elott.
Ld. kerettanterv.

> 3. A pedagogusok Etikai Kodexet a Fuggetlen Pedagogus Forum allitotta
ossze,
> jegyzi.
> Aki be akar kapcsolodni az etikai kodex megujitasaba, Barlai Katinak az
> alabbi cimre irhat:
> barlaine AT gallup.hu

Kati azt is felajanlotta,
hogy e-mailen elkuldi a regi etikai kodexet az erdeklodoknek.

Udvozlettel:
Dancso Tunde
dancso AT matavnet.hu

  • Re: [Tf] Civil szervezetek talalkozoja - beszamolo, Dancsó Tünde, 09/01/2000