tanforum - Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese
  • Date: Thu Aug 24 20:57:03 2000

Hello!

Dorozsmai Karoly irta:
> ertekekezletet tartani? Ezt jegyzokonyvvel kell dokumentalni?
Nálunk égesz évben értekezlet van. :-) Levlista+archivum.

Tovabb fuzve,
8 eve vagyok (voltam) nem szam.techn. MK. vez. Iden lemondok.
Az elso 4-5 evben kinosan ugyeltem arra, hogy minden (munkaterv,
ertekezletek, beszamolok, versenyek, stb...) rendben elkeszuljenek,
bonyolodjanak, stb.. SOHA egyetlen egyszer sem mondtak azt a
munkatervemre, hogy jo, rossz, dolgozd at, ez... igen, miegymas. Soha
nem kaptam vissza alairassal jovahagyva, pedig kertem.
Probakeppen azota meg arra ugyelek kinosan, hogy soha ne adjak le
munkatervet, ev kozben soha ne tartsunk ertekezletet. Meg eddig senki
nem szolt erte, nem mondtak, hogy "Te oreg! Add mar le a
munkaterved!".
Havi 2000 Ft jar az mk. vezetonek. Es allitolag nem lehet
megemelni. 8 eve is ennyi jart.
Akkor se vallalnek ilyen korulmenyek kozott mk. vezetest tobbet, ha
hatökörrel vontatnanak.
A "gyalogtanari" allas nem olyan melldongetos, ugyan de az oszules
eselye is kisebb.

--
Udv:
Boldog Ferenc