tanforum - Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese

  • From: "matavnet" <acsaisk AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese
  • Date: Thu Aug 24 19:26:03 2000

----Eredeti üzenet----
Feladó: Dorozsmai Karoly
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 2000. augusztus 24. 7:24
Tárgy: Re: [Tf] Informatika munkakozosseg vezetese

Udvozletem!

Koncz Endre irta (23 Aug 00, 11:44) "Re: [Tf] Informatika
munkakozosseg " targyu leveleben:

> Na'la landol minden az iskola cimere erkozo szamitastechnikai kiadvany,
> leve'l, felhivas, stb

Mondjuk ez eddig sem volt maskent :))

> Beszamol az ev vegi ertekezleten a mk munkajarol

Je': nalunk van vagy egy tucat munkakozosseg, de ilyen
beszamolot meg nem hallottam. (Pedig ertekezletrol nalunk
egyszeruen nem lehet hianyozni :))

> Evkezdet elott, ha valamely uj szoftver kerult telepitesre, illik
> a kollegakat ellatni informacioval

Ez termeszetes (bar ez mintha rendszergzadai feladat lenne :)

> Tartja a kapcsolatot a telepules /varosresz/ mas intezmenyeiben
> tanito azonos szaku kollegakkal

Default :)))))

> Felveszi a tisztsegert kapott javadalmazast :-)

???
Ezert penz jar? Bingo!

Kozonom a levelet!

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
Tisztelt "Rendszergazdák"! (ez nem degradálás)
Nekem 15 'vegyes' gépem van, ma még nincs serverem. De van 150 gyermekem.
Ált Isk.
+ egy kolléganom. Evvel 2-8 osz.tig 9 csoportom csinálj amit tudtok alapon.
Ehez a minimum potléké. Nekem mikor lesz "bingó" egy falusi iskolában. (25
éves mat -muszakis diplomaval).
heloka mindenkinek.
TS
acsisk AT matavnet.hu