tanforum - Re: [Tf] Fogadoora - ismetles

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Fogadoora - ismetles

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Fogadoora - ismetles
  • Date: Tue Aug 22 14:52:03 2000

Sziasztok!

Fodor Zsolt wrote:

> A szot kapot tanarok altal elmondottak meglehetosen rozsaszin
> kepet festettek. Ugy tunt, mintha csak szandek es persze tudas
> kerdese lenne a szamitogep alkalmazasa a kozismereti targyak
> oktatasaban, a targyi feltetelek rendelkezesre allnanak. (Ha
> rosszul ereztem, javitsatok ki!) A musort ma (kedden) ismetli 17:30-
> kor az m2.

Nehany aprosag a keszitesrol:
Egesz nap kint voltak a taborban. (meg meg egy nap a diakoknal)
Egy eloadasrol lemaradtam, hogy interjut adjak.
A rolam keszult felvetelrol (joszerint csak en voltam a kepernyon, amint
egy geppel dolgozom,) nem is tudtam. Nem vettem eszre, hogy vesznek.
Az interjuban feltettek a kerdest: miert jottem a taborba. A valasz:
mert a matematika tanitasahoz szeretnek internetes anyagot gyujteni. Ezt
nem lehet ev kozben, mert az internet nagy... Egy, a kerdestol fuggetlen
helyen az utolso ket szotol kezdodoen leadtak a valaszom. Melle kiirtak,
hogy nemet tanar vagyok, a mat-fiz-info helyett. Lehet, hogy rosszmaju
vagyok, de szerintem nem veletlenul.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu