tanforum - [Tf] Fogadoora - ismetles

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Fogadoora - ismetles

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Fogadoora - ismetles
  • Date: Tue Aug 22 13:00:04 2000

Tisztelt Kollegak!

Tegnap este a Fogadoora cimu musor az informatikarol, az
informatika iskolai oktatasban valo alkalmazasarol volt szo.
Szobakerult a rendszergazdasag is, de az inkabb mellekes volt.

Az az Irisz-Sulinet taborban keszult musor leginkabb egy
montazshoz hasonlitott. (A taborlakok 2 hetig diakok, 1 hetig
tanarok es rendszergazdak voltak.)

A szot kapot tanarok altal elmondottak meglehetosen rozsaszin
kepet festettek. Ugy tunt, mintha csak szandek es persze tudas
kerdese lenne a szamitogep alkalmazasa a kozismereti targyak
oktatasaban, a targyi feltetelek rendelkezesre allnanak. (Ha
rosszul ereztem, javitsatok ki!) A musort ma (kedden) ismetli 17:30-
kor az m2.

Megszolalt tobbek kozott Pokorni es Kornyei ur is. Elegge
utopisztikusan hangzott egy-ket kijelentes a szajukbol, legalabbis
jelenlegi ismereteim es tapasztalataim birtokaban.

<sotet szemuvegen keresztul latom a vilagot>
Eppen elotte volt Alaphangok cimu musor. Balint Andras elmondta,
hogy ha valaki bevisz bennunket az erdobe, akkor a lelki
megtisztulashoz visz kozelebb.

Kicsit elgondolkodtam, s vegkovetkezteteskent arra jutottam, hogy
az OM felelos vezetoi nagyon szeretnek lelkunk megtisztulasat
elerni.
</sotet szemuvegen keresztul latom a vilagot>

Tisztelettel: Fodor Zsolt