tanforum - Re: [Tf] az informatika helye a kerettantervben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] az informatika helye a kerettantervben

  • From: "tte" <tte AT fok.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] az informatika helye a kerettantervben
  • Date: Fri Jul 14 09:45:03 2000

Szamomra is egyertelmu, hogy a tenyleges tanorai alkalmazashoz
1. tobb gep (tobb gepterem? gepek minden teremben?)
2. nagyobb (gyorasbb?) halozat
3. a szaktanarok reszerol tobb (minosegileg, mennyisegileg) szaktudas
stb. kell.

De...
Szerintem ez az egyetlen jarhato ut.
S most meg arra is csupan igeret van, hogy ezek a kovetelmenyek benne
lesznek az egyes targyak anyagaban. (De legalabb ezt elmondtak. Remelem, igy
is lesz.)
Viszont:
Ha benne lesznek, annak koltsegvetesi, tovabbkepzesi, technikai stb.
kovetkezmenyenek kell majd lennie.

Miklo'si La'szlo'
Tortenelemtanarok Egylete
tte AT fok.hu