tanforum - [Tf] Kedvezmenyes jelentkezes Neumann Kongresszusra (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Kedvezmenyes jelentkezes Neumann Kongresszusra (fwd)

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Kedvezmenyes jelentkezes Neumann Kongresszusra (fwd)
  • Date: Sat Jun 17 21:44:23 2000

KOZOKT listarol tovabbitom, elnezest, ha valaki 2x kapja
meg. Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-392-2503
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu