tanforum - [Tf] digitalis arckepacsnok :-((

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] digitalis arckepacsnok :-((

  • From: "Chi" <kikelet AT lezlisoft.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] digitalis arckepacsnok :-((
  • Date: Sat Jun 17 21:24:57 2000

Szepet, jot mindenkinek!

Jeleznem, hogy a Digitalis Irodalmi Arckepcsarnok fooldala naooon
tecccetossssss, csak hogy a nevek alatti linkek nem mukodnek,
azaz egyetlen egy iro egyetlen egy muve nem jott fel nekem. Csak a
figyelmeztetes. Mindenesetre egy levelezo listan megadtak azt a
linket, ahogyan meg lehet kerulni a fooldalt - hogy hogy talaltak meg,
szamomra rejtely, de nem kell nekem mindent ertenem -, megsem
ez lenne a modszer, hogy ez terjedjen igy-ugy kozre.

Kuldjem? :-)

Jo pihenest mindenkinek, szeretettel udv: Ida ***

KIKELET 21 Szellemi Muhely - http://www.lezlisoft.com/kikelet
Csapo Ida -
mailto:kikelet AT lezlisoft.com
- ICQ: 44807859