tanforum - Re: [Tf] Utolso het

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Utolso het

  • From: "Kovalcsik Istvan" <pp AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Utolso het
  • Date: Thu Jun 15 13:48:49 2000

> a gyerekek szempontjabol nezve tettem fel
> a kerdest. Kiindulasul a sajat gyerekeim szolgaltak. Mit *tanultak*
> ezen a *heten*? Semmit. Szabadidos prg-okon vettek reszt
> (gorkorcsolyapalya, mozi, kirandulas) csupa olyasmi, amit
> maguktol is megtesznek, sajat szervezesben, kisebb csoportban,
> maguk valasztotta idopontban, helyszinnel es tarsasaggal.

Akkor most kotozkodni fogok.
A szabadidos programok legalabb olyan fontosak, mint a tanorak.
Sajnalom azt az iskolat, ahol csak tantargyak tanitasa folyik,
es nem neveles, kozossegformalas... (persze nem direktben,
hanem csak ugy "mellekesen", azaz fu alatt)

> Boldogabbak lettek volna, ha azt mondjak a mult het vegen: "ennyi
> volt, egy het mulva evzaro". A tanarok meg csinalhattak volna a
> maguk dolgait (naplolezaras, ketes jegyek eldontese egyenileg,
> stb.)

Ezesetben a visszalepes folytan utolsova valo het.... ???
(last elozo levelemben)

> Az egeszben csak a kollektiv es szervezett semmitteves zavart,

Amelyik iskolaban tenyleg latvanyos es erezheto semmitteves megy,
hat :-(
De az utolso napi lezserkedes "jar " a gyerekeknek.
Persze nem mindegy, hogy unatkozas, vagy szervezett fagyizas,
focizas...

Kovalcsik Istvan
K o v a l c s i k I s t v a n
Balassagyarmat, Szent-Gyorgyi Albert Gimnazium

mailto:suli507 AT miskolc.sulinet.hu

mailto:kovalcsik AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu