tanforum - Re: [Tf] Utolso het

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Utolso het

  • From: "Kovalcsik Istvan" <pp AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Utolso het
  • Date: Thu Jun 15 10:27:12 2000

> Van olyan iskola, ahol ezen a heten komoly tanitas folyik (az
> erettsegiken kivul)???
>
> (Csak azert teszem fel a kerdest, mert sokszor ment a listakon a
> tanev hosszabbitasanak problemaja es ugy latom a helyi viszonyok
> alapjan, hogy ez a het gyakorlatilag zero erteku oktatasi
> szempontbol).

Hogy az iskolank egeszere mit lehet mondani, az valtozo, de
biztos, hogy nem zero erteku.

A sajat munkamrol be tudok szamolni reszletesebben is:

Az osztalyok kb. feleben mar mult heten lezartam a jegyeket, a
masik feleben viszont, ahol ez nem sikerult (osztalykirandulas,
hianyzok... miatt) ott most fejeztem be ezt (volt ahol ma).
Ket ora kivetelevel (erettsegi miatt) minden oramat megtartottam
a heten, de voltak osztalyok, akik szabadon "internetezhettek"
(a chat kivetelevel! - de errol most nem nyitok vitat).
A hianyzokat gondosan beirtam, a reszvetel _kotelezo_ volt.
A mai 6-7. oraban meg uj anyagot adok le (persze ez kivetel,
csak ebben az osztalyabn pont egy kis csemege maradt a vegere).

Ha nem lenne ez az utolso het, akkor az elozo het lepett
volna elo utolsonak, amirol (tekintetesen az utolso hetrol)
tudvalevo, hogy kisebb hatasfoku a tanitas szempontjabol,
de ha ezt is elhagynank ilyen megfontolasbol, akkor az azt
megelozo lepne elore (hatra) egyet, akkor pedig az az elottinek sem
lenne sok ertelme...

Szoval be lehet ezt osztani, hogy karacsony elotti nap,
aprilis elsejen... milyen anyagot adok le, szamonkerest tervezek-e...
Ez mar olyan lecsengesi szakasza a tanitasnak, de nem hiabavalo.
Mas kerdes, hogy a nagy melegben mindenki kokadozott az elozo
napokban, hetekben.

Udv, es jo nyaralast :-)

Kovalcsik Istvan
K o v a l c s i k I s t v a n
Balassagyarmat, Szent-Gyorgyi Albert Gimnazium

mailto:suli507 AT miskolc.sulinet.hu

mailto:kovalcsik AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu