tanforum - [Tf] Eljen, eljen!!!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Eljen, eljen!!!

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Eljen, eljen!!!
  • Date: Wed Jun 7 13:25:02 2000

Sziasztok!

Bocs, hogy kicsit valtoztattam a subjecten, de Bajor Imrerol vettem peldat a
Heti Hetesbol.
Szoval: eljen, hurra!!!!!!

> From: Ferenc Bajan
> <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
> Persze. 20% emel+10%munkanov->109% azaz 9 % bernovekedes.
> Ebbol lejon az inflacio, ami mongyuk 6 %, persze ha az arany, ezust es
> gyemant aranak valtozasait is beleszamolom. (igaz, ezek nem tesznek ki =20
> nagy tetelt a csaladi koltsegvetesben.) Marad uszkve 3 % emeles.

Rosszul szamoltok, az a bajotok:
mit szolnal peldaul ehhez:

20%+10%+9% = 39%!!!!!!!!!

> Nalunk szakszervezeti uton elindult valami - alulrol. Nalatok?

Szakszervezeti uton a (volt) szakszervezetisnek :-)))) ?

> Mi a velemenyetek arrol, hogy egy-ket velemenyt bekuldjunk nehany
> napilapba? Lehet, hogy a mailjeit nem olvassa, de ha a lapok egy resze
> nyilvanosan megirja, azt manapsag nem szoktak lesoporni - mert ugye az
> image (is) fontos.

Volna szives valaki felvilagositani az alabbi hirekkel kapcsolatban:

Kozneveles legujabb szama:
elso par oldalon szakertok nyilatkoznak az Internetrol:

"az elmult 2 evben ketszeresere nott a bekotott iskolak szama"

2 hettel ezelotti HVG-ben ugyanez a hir, ezuttal Sio Laszlo levelebol, szorol
szora.

Ha 1998-ig 1200 suli volt bekotve (elozo kormanyzat), most pedig 1600 korul,
akkor hogyan lehet ketszeres a szorzo?
(Valasz: 800*2 =1600)

Fodor Zsolt (?)

> Mi ez itt? Munkaverseny? A sztahanovistaknak mi a jutalma? En
> meg tudok tartani am 40 orat is egy heten! Kerem a 200%-nyi
> emelest! Hogy nem iratok majd dolgozatot, nem veszem
> komolyan? Ugyan kerem, az erdekel valakit?
> </flame>

Lesz az meg 40 ora is :-)

Na, sziasztok!

Udvozlettel:
Feher Peter

  • [Tf] Eljen, eljen!!!, feherp, 06/07/2000