tanforum - Re: Dohanyzas (Re: [Tf] mulasztas)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Dohanyzas (Re: [Tf] mulasztas)

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Dohanyzas (Re: [Tf] mulasztas)
  • Date: Sun Jun 4 13:14:04 2000

Nem tudom, de nalunk a fonokseg jelentette be. Gondolom rovidesen kijon
a rendelet modositas.

>Isten bizony?
>
>*>;<}{@&#&><đĐĐ[×÷

Miert? En evek ota mondogatom, hogy a szemelyesegi jogok korlatozasa
folyik az oktatasi intezmenyekben. Es ezzel is csak reszben orvosoltak.

Ugyebar a dohanyzas lehetosege alanyi jogon jar, korra, nemre valo
tekintet
nelkul. Sehol nincs olyan jogszabaly, mely a dohanyzast egy bizonyos
eletkor alatt tiltana. Jo, ujabban a 18 even aluli nem vehet bagot, de
az nincs
leirva, hogy nem is szivhatja. Ugyanez a helyzet a szesszel. A szesz nem
gond, mert az munkaidoben tiltott dolog mindenkinek, de mi van a
bagoval?

Az ofo elnyomja a csikket, majd indul, hogy megtartsa az osztalyfonoki
orat
a dohanyzas artalmairol. :-(

A tanulokat eddig tanuloi statuszuk, mostantol eletkoruk alapjan
diszkriminaljak.

Mielott felreertene barki, nem a dohanyzas mellett vagyok, s magam sem
dohanyzom, de ugy gondolom, hogy nem az esszerutlen, es betarthatatlan
szabalyok vezetnek a celhoz.

Ennek a rendeletnek pl. az lesz a kovetkezmenye, hogy vegre megoldodik
az
eddig kezelhetetlen problema: lesz kijelolt dohanyzohely a diakoknak, s
igy
helyreallithato a mellekhelyisegek eredeti funkcioja.

Arra pedig, hogy mennyire lesz intenziv az eletkor-razzia vannak
tippjeim.

:-)

gusty