tanforum - Re: [Tf] Market Invest

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Market Invest

  • From: Hodak Sandor <alma AT mail.matav.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Market Invest
  • Date: Thu May 25 11:32:29 2000

Kedves Tanforum Olvasok!

A Typotex Kiado es az Alma Mater mar tobb CD-ROM-ot is kiadott.
Ezek egyike a kerdeses Univerzum tortenete.
Tudjuk, hogy ez a forum nem reklamra valo, de nekunk, akik sok-sok
penzt,
es rengeteg faradsagot forditottunk az iskolai munkakat es erdeklodest
felkelto
muvekre legalabb annyit engedjenek meg, hogy tisztazzuk az
allaspontunkat,
es Onok tisztaban legyenek a kinalattal es az arakkal.
(Egyebkent a CD-ROM keszites nem a gyartasbol all elsosorban, hanem a
tartalomfejlesztesbol.)

Jelenleg 4 CD-ROM keszult el:
1 Az Univerzum tortenete
2 Nincs kiralyi ut- matematikatortenet
3 A varosi elet a Romai Birodalomban
4 Az ipari forradalom kora.

Ajanlott vegfelhasznaloi aruk egysegesen: 5200Ft
Ettol a kereskedok (a veluk kotott szerzodes szerint) sajat hataskorben
5-10%-kal mindket iranyban elterhetnek.

Kedvezmenyes, oktatasi aruk: 3900Ft
Ez azonban kizarolag kozvetlenul a kiadoktol valo megrendeles eseten
ervenyesitheto (az iskolak gyakorlatilag nagykereskedelmi aron
vasarolhatnak).

Szalayne Tahy Zsuzsa irta:
> Tudja valaki, hogy ki, milyen szempontok szerint kesziti ezeket a
> CD-ket? Ki ellenorzi szakmailag? (iskola kesziti, ped. intezet,
> egyetem... mert ezt nem tudta megmondani a fiatalember).
>
> Probalta mar valaki, hogy milyenek a CD-k?

Kerem, tekintsek meg honlapjainkat:
http://www.extra.hu/typotex/
http://www.almamater.hu/

A CD-ROM-okrol ismerteto talalhato a
http://www.almamater.hu/cd/kinalat.htm
cimen.

Rovid demok tolthetok le az alabbi helyrol (a kozeljovoben itt
nagyobb terjedelmu demokat fogunk elhelyezni):
http://www.almamater.hu/letoltes/letoltes.html

Szivelyes udvozlettel:

Votisky Zsuzsa
Typotex Kiado