tanforum - Re: [Tf] Market Invest

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Market Invest

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Market Invest
  • Date: Wed May 24 08:54:22 2000

> Tegnap masodszor jottek az iskolankba a fent emlitett ceg kepviseloi.
> Elsosorban Ismeretterjeszto, oktatasi CD-ROM-ot arulnak. Azt mondjak,
> hogy termekeiket nem lehet a kereskedelemben kapbóni, csak hazalo
> terjesztoik utjan.
Ne ugorjatok be nekik ! Minden CD- a gyártótól érdemes venni. Pl. van egy jó
az Univerzum története, amikor hallottam róla elmentem a sarki boltba, hogy
megvegyem 5600 Ft-ért akarták adni, a gyártótol pedig megkaptuk 3600-ért.
Könyvet is érdemes a kiadótól megvenni közvetlenül, mert a kereskedelem akár
50%-os nyereséggel is számol ( 20 % a minimum)

> Nalunk eleg komoly gondot okoz ez a fajta terjesztes, mert az iskola nem
> zsibvasar, az igazgato nagyon komolyan veszi, hogy ne jojjenek be arusok
Nálunk ez már átment egy kicsit túlzásba is: utánvétes csomagot
visszaküldik, igy a ballagási tarisznyák is visszamentek pl., de ha
meggondoljuk jogos, mert pár éve pár cég bevezette, hogy kéretlenül is küld
utánvéttel dolgokat, amiket átvettek és utána nem volt meg a gazdája és
visszadni se igazán lehetett. pl. 2 éve igy tettünk szert egy 5 kötetes
tuzvédelmi utasításra 19 000 Ft értékben :(
Nagy László
nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu
< munkahely

nlaca AT p8.little.fido.hu