tanforum - Re: [Tf] Fogadoora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Fogadoora

  • From: "U:veges La'szlo'" <tanforum AT server.mg-saujhely.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Fogadoora
  • Date: Mon May 22 13:28:33 2000

> Hat -- nem hinnem hogy erdemes lesz fennmaradmon ilyen kesore
> ilyen tema miatt... A megbecsules IMO legofntosabb eleme ott van
> a havi bankszamla kivonaton, a fizetes atutalas rovaton... A tobbi
> szerintem rizsa... Azt meg nem ejfeltajt fogyasztom...

Tudod, a piacon is hiaba dumal a kofa, hogy keveset adtal a porte'ka'ja'e'rt
egeszen addig, amig odaadja annyiert. Addig ez is csak rizsa.:-) Te adnal
tobbet azert, amit kevesebbert is megkapsz?
Ugyanez a helyzet a munkaeronkkel. Az alacsony ar oka a tulkinalat. Nepszeru
palya a pedagogus palya. Felhigultunk.
Ez mar csak akkor lesz maskent, ha vegkepp nem tudunk a fizetesunkbol
megelni es elkezdjuk elhagyni a palyat. A maradek majd kap egy kicsivel
tobbet.
Ezek szerintem akkora makacs igazsagok, hogy barmennyit dumalunk rola
TV-ben, vagy barhol, akkor sem hajlandok megvaltozni.

Laci
uvegesl AT server.mg-saujhely.sulinet.hu

Ui:
Utana kellene szamolni valakinek, aki ert hozza, hogy mi olcsobb:
- tisztesseges bert fizetni, vagy
- megfelelo oktataspolitikaval adott szakteruleteken letrehozni a
tulkinalatot.
Ha a masodik, akkor donteshozoink feltehetoen tudatosan hoztak letre
(egyszer, valamikor) ezt az allapotot, ha az elso, akkor meg kialakult
veletlenul:-).