tanforum - Re: [Tf] Tf

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tf

  • From: "Risko Agnes" <ragnes AT sziszki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Tf
  • Date: Fri Mar 24 12:38:50 2000

Udvozletem!

Ha jol emlekszem, nem is olyan regen volt mar errol egy
vita, amikor kikerult a targy mezobol a Tanforum megnevezes.
Akkor sokan kertek, hogy legyen valami jel a targyban, ami alapjan
lathato, honnan jott a level, es szerintem ez teljesen jogos keres.

> A listagazda dont majd -- az en velemenyem az, maradjon a [Tf]
> jelzes.
Csatlakozom.

Risko Agnes

...mert kell egy hely, hol nem fáznak a csillagok,
mert kell egy hely, hol emlékünk majd élni fog,
mert kell egy hely, egy vonzás, melyhez tartozunk,
mert kell egy hely, hol néha másról álmodunk...