tanforum - [Tf] Tf

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Tf

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Tf
  • Date: Fri Mar 24 12:27:35 2000

Tisztelt listagazda, es publikum !

Szereny kerdesem a kovetkezo:

Mit szolnatok hozza, ha nem jelenne meg a targyban a Tf betu ?
gondolom, azert van ott, mert igy elkulonithetoek a levelek, amelyek
a listarol jonnek. Mostanra szerintem minden asztali levelezoprogram
ismeri a szuroket, igy szerintem ezzel a reply-to mezo mezot figyelve
elkulonithetoek a levelek.

Borzaszto zavaro a targyban levo Tf Re: Tf Re: Tf sorok, amikor azok
elkezdenek halmozodni. A legtob levelezoprogramot sajnos meghulyiti,
ha a targy nem Re: -vel kezdodik, es akkor jonnek a megahosszusagu
targyak.

Nagy Szabolcs
Vasvari Pal KGSzKI
Szeged