tanforum - [Tf] Re: [Tf] Vá: [Tf] RE: Netikett

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Vá: [Tf] RE: Netikett

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Vá: [Tf] RE: Netikett
  • Date: Fri Mar 24 11:03:32 2000
On 24 Mar 2000, at 8:06, TIstvan wrote:
> az már igazán nem rajtad múlik, hogy mostani leveledben meg a "thread"
> szót nem értem... (azt magam is tudom, hogy a számítástechnikában
Magyarul "sza'l"-nak forditjak idonkent, de ettol me'g senki nem lett
okosabb. A thread jelenti a kiindulo levelet es a ra adott valaszok
osszesseget. A szabvany szerint ezek a Re: elotaggal vannak
jelolve, ezt a programok felismerik es nem tobbszorozik. Nemelyik
program attol hiszi magyarnak magat, hogy Re helyett Va'-t ir oda,
ilyenkor soha tobbe nem fog osszeallni egy thread a levelezoben
meg az archivumban.

> azt jelenti, hogy válasz? mostani leveled 'tárgy' mezőjében azt
> olvasom, hogy "Vá:(Tf) RE:Netikett. ez az én értelmezésemben azt
> jelenti, hogy leveled válasz egy 'Netikett' tárgyú levélre. azt meg a
> világon nem találom. most megint bizonytalan vagyok, hiszen bőven
En se. :-) Megettek a sivatagi kobor apacak. A Va viszont a te
levelezod termeke, es ettol van a TF elotag sokszorozodasa is.

Udvozlettel

Va'las Pe'ter