tanforum - [Tf] Vá: [Tf] RE: Netikett

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: [Tf] RE: Netikett

  • From: TIstvan <TIstvan AT server.semmelweis-bp.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Vá: [Tf] RE: Netikett
  • Date: Fri Mar 24 08:16:54 2000

kedves Károly!

elérkeztünk hát ahhoz a hangvételhez, amit a magam részéről
természetesnek
tartok annak a részéről, akit a segítés szándéka vezérel.
az már igazán nem rajtad múlik, hogy mostani leveledben meg a "thread"
szót nem értem...
(azt magam is tudom, hogy a számítástechnikában nehéz néhány angol
kifejezésnek magyar megfelelőjét találni.
igyekeztem pedig, előszedtem szótárakat, de azt már megtanultam, hogy az
ember ne idézzen vég nélkül 'be' -
ahogy te írod - ezért nem írom ide mindazt, amit a szótár szerint ez a
szó jelenthet. ha az általad használt magyar megfelelőt ideírnád, azért
külön köszönet)
ugye a 'RE' azt jelenti, hogy válasz?
mostani leveled 'tárgy' mezőjében azt olvasom, hogy "Vá:(Tf)
RE:Netikett. ez az én értelmezésemben azt jelenti, hogy
leveled válasz egy 'Netikett' tárgyú levélre. azt meg a világon nem
találom.
most megint bizonytalan vagyok, hiszen bőven lehet, hogy ismét nem
tudok, vagy nem jól tudok valamit.
amit értettem a leveledből, az mind hasznos információ volt számomra.
köszönet értük.
egy még fertőzhető érdeklődő:
törő