tanforum - Re: [Tf] Kenguru

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kenguru

  • From: Piriti János <piriti AT sienet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kenguru
  • Date: Fri Mar 17 16:49:40 2000

> A kolleganom egy levelet mutatott, melyben egy nagykanizsai gimi
> (nem szemermessegbol nem irom a nevet, de nem emlekezem
> biztosan, bizonytalant meg nem akarok irni) honlapjan mar 15-en
> delutan igerek.

En is abban a gimiben dolgozom, bar a versenyszervezeshez nincs kozom.
Kar, hogy ez volt a levelben, a verseny ui. 16-an volt. Azt tudom, hogy
serenyen dolgoznak rajta.
A nevukben is mindenkitol bocsanatot kerek, aki hiaba kereste a
hivatkozott lapot. Kis turelmet, hamarosan meglesz. (Megoldaslista, vagy
eredmenylista? Utobbi kicsit huzosabb falat a kb. 20 ezer versenyzo miatt...)

Udv:
Jano