tanforum - Re: [Tf] mat erttsegire kesyules

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mat erttsegire kesyules

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] mat erttsegire kesyules
  • Date: Fri Mar 17 16:32:22 2000

Va'las Pe'ter wrote:

> 1981-ben meg a regebbi kek osszefoglalo volt ervenyes. Nem
> tudom, meddig, 85-ben mar biztos a mostani zold. Mire
> vonatkoznak a korai szamok?

Nem tudom. Ezek az adatok egy tetelkidolgozasokat tartalmazo konyv
boritojanak elejerol szarmaznak, utana pedig a sajat gyujtesem, kb
90-tol, amikor mar en is erettsegiztettem. (A sulink 87-ben indult, elso
erettsegi 91-ben volt, nehany korabbit mar akkor is osszeszedtem.)

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu