tanforum - RE: [Tf] extra.hu/sulinetoff

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] extra.hu/sulinetoff

  • From: "Balla, Imre" <Imre.Balla AT scala-sae-rnd.ch>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] extra.hu/sulinetoff
  • Date: Fri Mar 17 12:29:41 2000

Udv!

Kis bemutatkozas: Balla Imre vagyok, de Horcsog neven ismernek
altalaban. Henger (elnezest, hogy csak beceneveket irok, de nekem ez igy
termeszetes, ha valakit bantana, akkor szoljon nyugodtan) szolt nekem,
hogy van egy ilyen lista, es hogy o is nezi, es mivel egy ugyet
szolgalunk, gondoltam en is feliratkozok.

A lentiekre pedig: Szerintem azert nem, mert a fay a viszonylag ertelmes
sulik koze tartozik. Lassan eves tapasztalattal mondom. ;-)

udv
Horrrr

http://www.talpak.org/irc/ <http://www.talpak.org/irc/>