tanforum - Re: [Tf] extra.hu/sulinetoff

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] extra.hu/sulinetoff

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] extra.hu/sulinetoff
  • Date: Thu Mar 16 09:37:18 2000

Udvozletem!

Andras Budai irta (16 Mar 2000, 0:24)
"[Tf] extra.hu/sulinetoff" targyu leveleben:

> Elinditottunk egy kezdemenyezest, hogy megfekezzunk
> nehany sulinetes felhasznalot az IRC-en, akik
> tonkreteszik mas normalis felhasznalok szorakozasat.

Remek kezdeményezés, de pár dolog miatt pesszimista vagyok a
sikert reményét illetõen. Egy: a bunkó gyerek tömegcikk, a sok
csonka család szinte alapértelmezésként termel ilyet ki. Az okot
ezesetben nem tudjuk megszüntetni. Kettõ: ahol a bunko gyerek
IRC lehetõséghez jut (ismételten és ismételten), ott feltehetõen a
Sulinet eszközök üzmeltetése nem áll a szükséges szinvonalon.
Plusz: a lapon leirt mod a suli szervere megtalálására nem feltétlen
mûködik... Elnézést a pesszimizmusom miatt -- ami a célt illeti,
mélységesen és messzemenõen egyetértek és iskolám részérõl
segítséget is ajánlok. (Aki innen nyomul negatív IQ-val és
rajtakapjuk, másnap megkapja a fegyelmijét!)

A vendégkönyvet érdemes megnézni. dr x (igy, kisbetuvel) nem
Sulinet-es... Ennyit a adott-host=negatic-IQ osszerendelesrol...

Amugy sok sikert...

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu