tanforum - [Tf] Re: [Tf] Jelenleti iv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Jelenleti iv

  • From: Koncz Endre <koncze AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Jelenleti iv
  • Date: Tue Mar 14 19:27:46 2000

Udv!

Gálosi
J.<jgalosi AT freemail.c3.hu>
írta:

> iskola elrendelheti "Jelenléti ív" kitöltését, legyetek szívesek, írjátok

Pedagogusokra?
Szerintem nincs ilyen, talalkoztam volna vele.

És akkor kifizetik azt a tulmunkat is, amit a jelenleti iv kimutat(na) ???!!!

Szerintem me'g arra sincs jogszabaly, hogy a torvenyesen eloirt munkaidot
(ami nem = a kotelezo oraval) az intezmenyben vagy koteles letolteni.

Koncz Endre

Ui. Nagyon nem szeretnek olyan helyen dolgozni, ahol ez egyaltalan felmerul.
Nem a munka, hanem a legkor miatt.

  • [Tf] Re: [Tf] Jelenleti iv, Koncz Endre, 03/14/2000