tanforum - Re: [Tf] Tajekoztatas kerese Sulinet vonal kihasznaltsagarol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tajekoztatas kerese Sulinet vonal kihasznaltsagarol

  • From: Ferenc Turoczi <blathy AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Tajekoztatas kerese Sulinet vonal kihasznaltsagarol
  • Date: Fri Mar 10 10:51:50 2000

Udv Neked "A"!

Leveled nyoman panikszeru kutatasba kezdtunk, de alig hasznaljuk
a Sulinetes postaladat (csak a postaladat), igy nem akadtunk ilyen
tartalmu level nyomara. Ha esetleg tudnal vagy tudnatok segiteni
abban, hogy ki volt a konkret felado, talan hamarabb megtalalnank
ezt a levelet (ha van ilyen)!

Koszonettel: Turoczi Ferenc