tanforum - [Tf] Tajekoztatas kerese Sulinet vonal kihasznaltsagarol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Tajekoztatas kerese Sulinet vonal kihasznaltsagarol

  • From: a <anzx AT debian.szolnok-ped.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Tajekoztatas kerese Sulinet vonal kihasznaltsagarol
  • Date: Wed Mar 8 10:14:39 2000

T Lista!
Ti az iskolatokban kaptatok az OM-tol levelet?
Melyben azt irjak:

"... A kozponti szerver statisztikai adatai szerint ezen a vonalom (az
iskolaen) az utobbi harom honapban egyaltalan nincs, vagy csak minimalis
az informacioforgalom.
Amennyiben e levelunkre nem kapunk valaszt a fent jelzett idopontig, a
Miniszterium ugy fogja tekinteni, hogy a szolgaltatast intezmenyuk nem
igenyli, s az Internet kapcsolatot -tekintettel a masutt felmerulo
igenyekre- meg fogja szuntetni iskolajukban."

Mi sajat web, es mail szervert uzemeltetunk. Tanaraink, diakjaink az oran,
s azon kivul is hasznaljak a netet.

Szerintem ki kellene dobniuk a kozponti szerver statisztikai programjat, s
valami normalisra cserelni. Mert vagy mi kaptunk tevedesbol ilyen levelet,
vagy a progi rossz. Lehet, hogy beugratos a jatek, miszerint, ha nem
valaszolunk
marcius 16-ig, megszuntetik a kapcsolatot. Szerintem erdeklodjetek ti is a
level felol, nehogy Internet nelkul maradjatok!