tanforum - [Tf] Re: [Tf] Játékok számítógépre

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Játékok számítógépre

  • From: Dubravszky József <joed AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Játékok számítógépre
  • Date: Wed Feb 9 22:02:08 2000

Hello Lista!

> --- Dorozsmai Károly írta: ---
>Jo lenne alkoto tevekenysegre
> raszokatatni oket. Pl. a WEB lap keszites, a HTML, esetlej a Java
> alapjainak hasznaltatasa... Sajna, ez egy-ket gyereken kivul senkit
> sem erdekel...

Sajnos nalunk is ez a helyzet, de az a nehany gyerek en egymagam vagyok.
Tudjatok videki iskola (Borsodnadasd), kevesebb erdeklodo gyerek...
Ha mar a HTML-rol es Java-rol volt szo. Van egy HTML formatunu Java
"tanfolyam könyv"-em, amely az alap script-ektol kezdve bemutatja a Java
elonyeit. Ugyanez megvan HTML es Hardver valtozatban is. A Hardver-es resz
kepeket is tartalmaz az egyes alkatreszekrol.
Mindenkinek tudom ajanlani, mar csak az a nehany gyerek miatt is.
(Nem sajat gyartmany, az Index Szeged-tol loptam le:)

joed AT freemail.hu

8. osztalyos tanulo