tanforum - [Tf] Játékok számítógépre

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Játékok számítógépre

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium-Bp" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: "[tanforum]" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Játékok számítógépre
  • Date: Tue Feb 8 15:51:35 2000

--- Dorozsmai Károly írta: ---
Ha viszont az ugynevezett logikai jatekokat beengedem,
kezdhetem a csőszködést!... Ehelyett inkabb a Net-es
programokat hasznaltatom. Jo lenne alkoto tevekenysegre
raszokatatni oket. Pl. a WEB lap keszites, a HTML, esetlej a Java
alapjainak hasznaltatasa... Sajna, ez egy-ket gyereken kivul senkit
sem erdekel...
----
Teljesen egyet értek... Órai keretben ez természetes.
Mi a helyzet a szabad laborral, ahol a levelek megnézése után lehetőség
adódik rá...
Ráadásul a tanári falügyelet nem oldható meg folyamatosan csak
szakaszosan...
Minden gépen van CD és a programok állandóan ujra felbukkannak a "semmiből"
Ha valamilyen szabállyal nem legalizálod, akkor megkezdődik a manipuláció,
és a bosszú világa.
A játék könyvtár bevándorol a Windows system mappába, és a temp -be, meg
máshová ahol te nem is keresnéd esetleg más néven. Ha nagyon nyakas vagy
akkor még ujra is telepítheted az egész gépet... (mert ... nincs jobb
dolgod)
Jobbnak tartom az etikai Kodex-re épülő kvázi önszabályozó rendszert, ahol
nem tilos, csak a feltételek szabottak (a mikor és milyen körülmények
között... )
A lövöldözést Szívből utálom, személyiségromboló hatásai miatt. Engem akkor
se köt le, ha én csinálom. Egyszer kipróbáltam, mentem előre és lőttem...
(mint a töbiek) Szívem felpörgött az izgalomtól és... egy ponton felálltam,
én nem erre készülök, ez egy beteges világ.
Most ennyit.