tanforum - [Tf] Re: Szamitastechnika 11 evesnek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Szamitastechnika 11 evesnek

  • From: feherp <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Szamitastechnika 11 evesnek
  • Date: Wed Feb 2 21:53:00 2000

Sziasztok!

>Jatek, ami a logikat fejleszti? Ez nagyon ritka jelenseg.
>Inkabb jatek, ami rombolja az erkölcsöt, gatolja az egyen kibontakozasat,
>stb. Na, ez mar gyakoribb ...

Azt hiszem, kezdetek atesni a tulso oldalra :-)
Szoval szerintem a gyerekek alapveto tevekenysege a jatek, es ha
helyesen valasztjak meg a modjat, biztos hogy fejleszto hatasu.
Sot, meg a logikat is fejlesztheti :-) Hogy egyet mondjak: sakk.
Van szamitogepes valtozat is :-))
Aztan egy masik, ami eszembe jut: Sokoban. Regebbi motorosok biztos
ismerik, ladakat kell tologatni egy emberkevel. Ez kelloen nehez tud
lenni (van Linux-os verzioja is.)

Mivel a szamitogepes jatekokban nem vagyok nagyon otthon, igy fejbol
mar csak az amoba jut eszembe.
Ajanlanam figyelmetekbe a www.media.mit.edu -n folyo "jatekokkal valo
kiserleteket. Szoval azert van ami fejleszt...

Eljen a konstruktiv pedagogia!

Udvozlettel:
Feher Peter
mailto:feherp AT mail.matav.hu

  • [Tf] Re: Szamitastechnika 11 evesnek, feherp, 02/02/2000