tanforum - Re: [Tf] Re: NAT es keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: NAT es keretoraszamok

  • From: "Rozgonyi-Borus Ferenc" <Rbf AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: NAT es keretoraszamok
  • Date: Thu Jan 27 09:45:07 2000

T. Lista!

R-B.F-tol:

Feher Petertol:
> Nem ertem pontosan, miert Te kerdezed ezt. Nem Te ultel ott a
> Bizottsagban? Vagy mi volt a szerepe az egesznek? Mi volt a
> javaslatotok a Miniszterium fele?
Pontosan errol van szo! Mi az Informatika csoportban ulunk, en is,
es amikor leadtuk a kesz anyagot, utana modositottak ily modon a
szeptemberben fixnek kikialtott oraszamokat. Magyaran a csoport
feje felett dontottek el.
> Ennyi erovel (ha ugy sem szamitott semmit), javasolhattatok volna
> minden evre ket orat is, mondjuk 7-10. osztalyok kozott.
Ennyit akartunk egyebkent, de ez irrealisnak tunt akkor is es most
is.
> Szoval most inkabb a tobbieknek kellene felhaborodni.
Igazad van, pont ezert irtam a listara. De rossz cimre irod, mert ezt
nem mi akartuk igy, es most is ez ellen tiltakozunk, de ugy latszik
senkit nem erdekel rajtunk kivul az oraszam.
Levelet kuldott az ISZE es a csoport is kozvetlenul Pokorni
Zoltannak, miutan a Kojanitz Laszlo vezette bizottsag nem is volt
hajlando foglalkozni a problemankkal. A levelet az INLAP-ban is
kozoltuk.
De irhatnal Te is, mint hatassal biro szemely. Vagy egyet ertesz
az uj oraszammal?

Udvozlettel

--
Rozgonyi-Borus Ferenc