tanforum - Re: Nyelvhasznalati javaslat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Nyelvhasznalati javaslat

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Nyelvhasznalati javaslat
  • Date: Tue Jan 4 09:40:48 2000

Hello!

On Tue, 4 Jan 2000, Rozgonyi-Borus Ferenc wrote:

> Amennyiben a vilaghalot ertjuk alatta, irjuk kisbetuvel, tehat
> internetnek. Ha viszont az egyik amerikai halozatot ertjuk alatta,
> akkor Internetnek irjuk. Ez talan enyhiti azt a tudati zavart, amely a
> vilagalo es az Internet egybemosasat adja.
Nem vagyok nyelvszakos, inkabb csak kerdezek:
1. A koztudatban nem inkabb a WWW es az internet (fenti ertelmezes
szerint) fogalma keveredik?
2. Melyik amerikai halozatra gondolsz, amelyik ezt a nevet hasznalja es
NEM azonos a nemzetkozi halozattal?

+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\