tanforum - Re: 40 perc???

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: 40 perc???

  • From: "Tari Endre" <e_tari AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: 40 perc???
  • Date: Mon Nov 15 12:19:59 1999

----Eredeti üzenet----
Feladó: Fodor Zsolt
<fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 1999. november 14. 20.40
Tárgy: 40 perc???

>Tisztelt Kollegak!
>
>Kisse le vagyok maradva a mindennapi ugyekben, igy meglepodve hallottam
>az egyik tv-musorban, hogy a 45 perces tanora 40 perce
>rovidul/roviditheto.
>
>Ez most vicc, vagy valoban az OM-ben mondta ezt valaki?

A hir a TV Hiradoban is elhangzott. Spotminiszterünk javaslata.
Az igy nyert heti 3 tanora segitsegevel megoldhato a "mindennapos
testneveles".

Ennel nekem meg oriasibb otletem van. (!) Legyenek a tanorak 30 percesek.
Miert ne?! S az igy nyert tovabbi heti 6 orat meg adjuk a
termeszettudomanyok tanitasahoz.

A sportminiszter javaslatanak bevezetéséhez legalabb ketszer annyi
testnevelo tanarra lenne szukseg kapasbol! Ennyit a megfontolt javaslatrol.

Tari Endre