tanforum - Re: 40 perc???

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: 40 perc???

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: 40 perc???
  • Date: Mon Nov 15 00:03:27 1999

Fodor Zsolt wrote:

> Tisztelt Kollegak!
>
> Kisse le vagyok maradva a mindennapi ugyekben, igy meglepodve hallottam
> az egyik tv-musorban, hogy a 45 perces tanora 40 perce
> rovidul/roviditheto.
>
> Ez most vicc, vagy valoban az OM-ben mondta ezt valaki?

Udv!
Nem vicc, valosag: allitolag felelos emberek meggondolatlanul ilyen
otletekkel vagdalkozhatnak, es kozben ok iranyitjak az orszagot. Deutsch
Tamas volt leendo sportminiszter mondta ezt. Az volt az otlete, hogy
legyen 40 perces az ora, es a felszabadulo idoben sportoljanak a
gyerekek.
Szakember.
:-(((
Szerencsere nem az OM-bol jott...
(Remelem, nem ert felre senki, nem a sport ellen vagyok, hanem a palya
szelerol bekiabalo onjelolt szakertok improvizalasai ellen. Ha olcso
politikai nepszeruseget akarnek, en is a hiradoban tennem kozze az ilyen
otleteimet, nem szakmai forumokon. Mar ha az en egy szavamra is ugrana a
sajto.)

VP