tanforum - Re: Konferenciak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Konferenciak

  • From: Brigi <bb AT sunshine.bke.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Konferenciak
  • Date: Mon Oct 25 07:35:44 1999

T. Lista!
A Közoktatási Szakértő Egyesülete és az Informatanárok Egyesülete közös
konferenciája Debrecen 1999. november 4-5-6.
350 szakértő és 50 előadó jelentkezett.
Téma: A szakértő szerepe a minőségi közoktatásban
Júniusban hirdettük meg, a Köznevelés szeptember eleji száma is tartalmazta,
valamint az Inspiráci és a Tehetség c. lap.
Web cím: www.brassai.hu/konferencia
Üdvözletel. Dr Bánhidi Sándorné közoktatási szakértő, ISZE alelnök
isze AT isze.hu