tanforum - Vá: Vá: A csatolas tartalma?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: Vá: A csatolas tartalma?

  • From: RodlerG <Rodler AT barabas.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Vá: Vá: A csatolas tartalma?
  • Date: Tue Sep 28 15:52:48 1999

Hali
Szerintem e lista is gondolkodo, erzo
szubjektiv emberek "halmaza"
Ez igy volt szerintem eletszagu. hitelt erdemlo igazolas kell mindenhol,
s Miklos is ennek akart megfelelni.
Miert nem lehet elfogadni, hogy neha valaki _jogos_ elso felindultsagaban
"foldhoz vag egy tanyerat". A fene vigye azt a tanyerat(par kb-ot) ha ettol
legalabb egy kicsit
kifujja a merget. Lehet, hogy holnap nekem/neked kell leengedni a gozt.
ugyanigy persze toleraljuk azt is aki a modem miatt zakatol,
igaz a felhaborodasok merete lassan tulnotte azt ami ellen tiltakozik.

Dorozsmai Karcsi irta:
> De a lenyegre visszaterve: persze hogy mindenki egyetert... Es
> akkor mi van? Amit velunk muvelnek az torvenyes.
[RodlerG] Attol meg nem biztos hogy jo!!

> Az, hogy mocsoksag, az sajnos egy masik dolog. Es? Utelzarassal,
> blokaddal fogunk fellepni? Nem hinem... Annak meg, hogy egymas
> kozott szepen elmondjuk, mi is lenne jo, mi ertelme?

[RodlerG] Erdekes. miert nem az volt akkor a reakcio, hogy mit lehetne
tenni?
Inkabb: "oreg" (Miklos), ne erolkodj itt, hisz mindnyajunkat hasonlo serelem
ert.
turj, es bizz!

[RodlerG] Bocs a kifejezes nem tul talalo. De engem idegesit,
ha nem a problema lenyegere koncentralunk, s igy lehetoseget
adunk hogy zsakutcaba vigyenek bennunk. En a kerdes horderejehez kepest
elenyeszonek erzem azt a fel megat.

Rodler Gabor
Barabas Gyorgy Muszaki Kozepiskola
9600 Sarvar Kisfaludy u. 2/a.