tanforum - Re: OKJ-s szoftveruzemeltetoi vizsga

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: OKJ-s szoftveruzemeltetoi vizsga

  • From: Dr Bánhidi SÁndorné <banhidi AT satimex.tvnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: OKJ-s szoftveruzemeltetoi vizsga
  • Date: Sat Sep 18 19:50:00 1999

Kollégák!
Középfokú vizsga feltétele az érettségi.
Tanfolyamra járhat a tanuló, de nem vizsgázhat csak érettségi után.
Vizsgára jelentkezhet, majd beosztják Őt oda, ahol akkor ilyen vizsgát (vagy
bármilyen szt. OKJ-t) szerveznek.
Vizsga van havonta első hétfőn.

Bánhidi Sándorné Berzsenyi Dániel Gimn. Bp.
Tel: 462-0415.