tanforum - OKJ-s szoftveruzemeltetoi vizsga

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

OKJ-s szoftveruzemeltetoi vizsga

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT fjkisk.c3.hu>
  • To: "Tanforum" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: OKJ-s szoftveruzemeltetoi vizsga
  • Date: Sat Sep 18 13:06:45 1999

Hello!

Van egy kis tanitvanyom, aki maganuton tanul szam.technikat. (16 eves)
Ugy tudom, hogy kozepfoku szoft.uz. vizsgara lehet egyenileg is
jelentkezni, de be kell mutatni egy igazolast, hogy hol es milyen
tanfolyamon keszult fel.
Korlat lehet meg a 16 eves kor is. Tudtommal csak 18 ev utan lehet
vizsgazni.
A fentiekben abszolut nem vagyok biztos, igy kerem, hogy akinek 100
szazalekos infoja van errol, irja meg a pontos felteteleket.
Tisztelettel koszonom!

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT fjkisk.c3.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu