tanforum - Re: Radiomusor hetfon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Radiomusor hetfon

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: techinfo AT lista.sulinet.hu
  • Cc: tanforum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Radiomusor hetfon
  • Date: Sun Sep 5 23:15:26 1999

Udvozletem - bocs a duplazasert!

Szoval Hanko Zoli segitsegevel sikerult megtalalnom Egyed Laszlot, mar
beszeltem is vele, es ott leszek a musorban. Csak annyit mondtam neki,
hogy mi, sztechtanarok es rgazdak nehany dolgot maskepp latunk, mint a
miniszteriumi tisztviselok.

Holnap delig bombazhattok otletekkel a Techinfo listan vagy a
turtle AT toldy.sulinet.hu
cimen, hogy mit kellene feltetlenul elmondani.
Esetleg magamtol hirtelen nem jut eszembe, hogy mik a legfontosabb
dolgok. (Persze nem biztos, hogy mindenre lesz ido es alkalom, es egy
ilyen radiomusor nem panasznap es nem rolunk szol. Egyszeruen csak nem
szeretnem, hogy egyoldalu legyen a dolog.) Az alarmixos cimet es a
Tanforumot napkozben nem olvasom!
Az adas haromkor lesz a Kossuthon.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle

  • Radiomusor hetfon, Va'las Pe'ter, 09/05/1999
    • Re: Radiomusor hetfon, Va'las Pe'ter, 09/05/1999