tanforum - Radiomusor hetfon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Radiomusor hetfon

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: techinfo AT lista.sulinet.hu, tanforum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Radiomusor hetfon
  • Date: Sun Sep 5 16:05:39 1999

Sziasztok!

Hetfon delutan a Kossuthon a Tudosforumban a Sulinetrol lesz szo. A
szerkeszto, Egyed Laszlo, meghivott egy igazgatot, egy diakot, meg
valakit a miniszteriumbol. Ezt a musorelozetesben hallottam.

Jo lenne, ha valaki kozulunk is ott lehetne. Kulonben megint
hallgathatjuk a miniszteriumi sikerpropagandat... Egyed Laszlot azonban
nem sikerult megtalalnom, a Kossuth Radioban csak egy magno ul a
telefonon, a honlapjuk 1-tol 5-ig osztalyozva nullas, munkatarsak cimszo
alatt csak Kondor Katika meg a helyettese neve van kiirva. (Lehet, hogy
tenyleg igy is gondoljak, de azert nem kellene ennyire latvanyosan
csinalni.) A telefonkonyvben sok E. L. van. Keresoprogrammal is
probalkoztam, fenykepet talaltam, emilt nem. Szoval aki tud valamit
Egyed Laszlo elerhetosegerol, szoljon rogton a
turtle AT toldy.sulinet.hu
cimen (azt meg napkozben is tudom olvasni).
A meghivott igazgato, ha jol ertettem, Hartai Sandor a Karinthybol,
nagyon ertelmes ember. Hallgassatok a musort, ha tehetitek.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle