tanforum - Re: Star Office 5.1

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Star Office 5.1

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Star Office 5.1
  • Date: Wed Aug 4 11:16:28 1999

Tisztelt Listatagok!

> A CHIP magazin augusztusi számának cd mellékletén megtaláltam
> a Star Office 5.1 Personal Edition for Windows nevü progamcsomagot.

> Nézzétek meg, lehet hogy leváltható lenne az MS Office.

Az 5.1 sokkal jobb, mint az 5.0 Ha magyar lenne, feltetlenul.

> Meg kellene kérdezni a Star Divisiontól az oktatási ingyenesség mellett
> kell-e annyi példányban regisztráltatni, amennyiben feltesszük egy
> iskolában.

Sok helyen megtettem mar, hogy nagyobb alapossagra szolitsak
fel mindenkit, mielott ilyen kijelenteseket tesz, itt is megteszem.
Nagyon vigyazzon mindenki, mielott valamirol azt allitja, hogy
ingyenes, mert ezzel megteveszthet masokat es kozvetve komoly
karokat okozhat. Meg kell nezni a www.stardivison.com-ot, a
StarOffice iskolaknak SEM INGYENES!!!
Persze rendkivul olcso, mindossze 295$ az egesz iskolara szolo
licenc. Azt nem lattam, hogy utana mi van a frissitesekkel.

Tisztelettel: Fodor Zsolt