tanforum - Star Office 5.1

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Star Office 5.1

  • From: "Bertok Csaba" <bertok AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Star Office 5.1
  • Date: Tue Aug 3 06:02:28 1999

T. lista !

A CHIP magazin augusztusi számának cd mellékletén megtaláltam
a Star Office 5.1 Personal Edition for Windows nevü progamcsomagot.

Feltettem. Kisérletezgetek vele. Ez személyi célokra ingyenes. Linux alatt
azonos a kezelés. Sajnos nem magyar.

Nézzétek meg, lehet hogy leváltható lenne az MS Office.

Meg kellene kérdezni a Star Divisiontól az oktatási ingyenesség mellett
kell-e annyi példányban regisztráltatni, amennyiben feltesszük egy
iskolában.

A rajzprogramrész más szemléletü. Ez nekem jobban tetszik.

Egészében azonban körülményesebbnek tűnik, bár lehet hogy csak szokatlan .

Nézzétek meg, lehet hogy ez a jövő.

Üdv.:

Csaba

Bertók Csaba rendszergazda