tanforum - RE:  5 nap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE:  5 nap

  • From: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT sunserv.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: RE:  5 nap
  • Date: Wed Jun 23 16:22:47 1999
  • Return-receipt-to: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.sulinet.hu>

Sziasztok,

Ha jol tudom, letezik egy kis kibuvo a kiadhato napokkal kapcsolatban:
A tanitasi nap definicioja (szabadon idezve): minden nap, amikor tanorak
folynak.
Ezt nalunk az iskolavezetes ugy ertelmezte (szerintem teljesen jogosan),
hogy min. 2 orat meg kell tartani.
Tehat nalunk pl. a diaknap ugy kezdodott, hogy volt 2 tanora, majd egyeb
programok...

Udv,

Terjék Balázs
rendszergazda

Ui.: "Ez a level nem tukrozi az iskola hivatalos allaspontjat!" :)

  • Re: 5 nap , Koncz Endre, 06/17/1999
    • <Possible follow-up(s)>
    • RE:  5 nap , Terje'k Bala'zs, 06/23/1999
    • Re:  5 nap , ttegy, 06/23/1999