tanforum - Re: 5 nap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: 5 nap

  • From: Koncz Endre <koncze AT freemail.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: 5 nap
  • Date: Thu Jun 17 13:42:57 1999

"Koppany Attila"
<Rossi AT loczy.sulinet.hu>
írta:

> Va'lasz Koncz Endre levele're (17 Jun 99, 2:12):
>
> Latom, Te is eberen toltod az ejszakat... :-)

A gepem oraja sajnos pontos...
Valamikor ki kell javitani az iromanyokat, le kell zarni a tanulok
jegyeit, stb. Egesz heten tanitunk, mellette minden nap erettsegi.
Fe'l nyolctol hatig, megallas nelkul. Neha az orarol kell kijonni
az erettsegi miatt. Nem lehetett iskola _kozele'ben sem_ , aki
a rendeletet alkotta.

Elvileg 185 tanitasi napnak kell lenni, max 5 nap _tanitas nelkuli
munkanappal_ , amibe az irasbelik napja, a diaknap, a tanulmanyi
kirandulas, nev. e'rt. stb szamithato bele. Szoval, szabalytalanok
voltatok, ha kulon nem dolgoztatok le.

Ha jol tudom a tervezet szerint jovore 6 nap lesz...
Ez ugye 20 %-os novekedes, kb mint a fizetesemelesunk
(a kozvelemeny tudataban), es kb annyit is e'r...

Udv: Koncz Endre

  • Re: 5 nap , Koncz Endre, 06/17/1999