tanforum - Re: 5 nap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: 5 nap

  • From: "Koppany Attila" <Rossi AT loczy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: 5 nap
  • Date: Thu Jun 17 10:22:59 1999

Sziasztok!

Va'lasz Koncz Endre levele're (17 Jun 99, 2:12):

Latom, Te is eberen toltod az ejszakat... :-)

> Ahhoz kepest, hogy 5 tanitas nelkuli munkanap van osszesen...
> A diaknapot - ha jol tudom - ki kell adni. A magy. mat. irasbelin is
> tanitottatok? Vagy neha szombaton is?

Hmmm... Nemtom pontosan, hogy hogy is van a helyzet az 5
nappal, de nalunk osszesen 2 nap "szunet" volt az evben,
megpedig a magyar es matek erettsegi alatt. Nem volt siszunet,
felveteli miatti szunet stb., szoval semmi. Egyebkent a felveteli 2
napja beletartozik az igazgato altal kiadhato 5 napba?

Mert ha igen, akkor ez egy nem semmi rendelet... (Egyebkent
ezen a heten hetfon es kedden 2 osztaly egyszerre erettsegizett,
tehat kb. 15 tanar foglalt volt, igy az orak kb. 60%-at kapasbol
helyettesiteni kellett volna, de akkor meg a helyettesito tanarnak
maradt volna el az oraja, masreszt nincs eleg termunk arra, hogy
mindezt megvalosithassuk. Tehat rendelet es 5 nap ide vagy oda,
egyszeruen _keptelenseg_ lett volna ezen a heten tanitanunk...)

Azert engem is erdekelne mas iskolak tajekoztatoja, hogy ott
hogyan, mikor es miert kaptak meg a _pontosan_ (max. :-)) 5 nap
szunetet...

Udv: Rossi
e-mail:
Rossi AT loczy.sulinet.hu