tanforum - Re: orszagos ke'k

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: orszagos ke'k

  • From: "Kovalcsik Istvan" <pp AT www.szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: orszagos ke'k
  • Date: Tue Jun 15 11:06:55 1999

> T. Lista!
>
> Tervezem, hogy vegigmennenk az orszagos ke'k jelzésen.
> Ehhez kellene, hogy milyen telepuleseket erint, milyen szallashelyek vannak,
> elsosorban iskolaknal, taborokban.

A Cserhatsuranyi iskola iranyaba tudok kozvetiteni.

> Ha jol emlekszem, volt egy "Egymillio lepes Magyarorszagon" vagy valami

ez a "vagy valami" kicsit serto, ugyanis a film _alapmu"_

> hasonlo cimu sorozat a TV-ben, talan Rockenbauer Pal (?)
> kozremukodesevel.

O" rendezte, szervezte, ...

> Ha esetleg megjelent kazettan a sorozat, vagy van rola konyv, akkor
ezek cime,
> fellelheto helye erdekelne, vagy egy WEB lap cim a konkret temarol.

Megjelent, a TeleVideonal kaphato.
http://www.televideo.mtv.hu/tvidk081.htm#6144
(3 kazetta, 1690 Ft/db)

> Mivel a dolog nem kozerdeku, a segito informaciokat a
>
> koncze AT freemail.c3.hu
> magan cimen varom.
Szerintem kozerdeku is lehet aka'r. Nem art felhivni a figyelmet, egy
ilyen nemes mozgalomra.

> Foldrajzosok, tu'ra'zo'k, az utvonalon lako kollegak, minden informaciot
> elore megkoszonok.

OKT honlap:
http://www.fsz.bme.hu/mtsz/jelvszer/okt.htm
itt minden szukseges informacio megtalalhato

Javaslom, hogy eloszor kisebb, 2-3 napos turakkal probalkozzatok.
Tervezgetni persze lehet, almodozni szabad!

Udvozlettel:
Kovalcsik Istvan

K o v a l c s i k I s t v a n
Balassagyarmat, Szent-Gyorgyi Albert Gimnazium

mailto:suli507 AT miskolc.sulinet.hu

mailto:kovalcsik AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu