tanforum - Re: Iskolai koynvtarak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Iskolai koynvtarak

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: techinfo AT sulinet.hu, kukker AT hix.com
  • Subject: Re: Iskolai koynvtarak
  • Date: Mon Jun 14 08:07:31 1999

Kedves Karoly!

Nagyon jo otletnek tartom, hogy a konyvtarhoz be akarja linkelni a tobbi
iskolai konyvtarat. Az iskolak gyujtesenel azt tapasztalom, hogy nagyon
keves iskola tesz linket a varosaban levo tobbi iskolara, vagy a hasonlo
temaju szakkozeiskolakra, ami szamomra termeszetes lenne.

Megragadom az alkalmat, hogy felhivjam a figyelmet az iskola-gyujtemenyekre,
es kerjek mindenkit, hogy ha tud olyan cimet, mely meg nem szerepel
nalunk, vagy hibas adatot talal az iskolajarol, irjon nekem a
kiraly AT sunserv.kfki.hu
cimre.

Magyar kozepiskolak a halozaton:
http://www.kfki.hu/edu/iskola.koz.html