tanforum - Re: Fonyod

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Fonyod

  • From: "Bertok Csaba" <bertok AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Fonyod
  • Date: Mon Jun 14 05:56:41 1999

Feladó: Dobra'nszky Sa'ndor
<d_sanyi AT server.ady-debr.sulinet.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 1999. május 28. 14:27
Tárgy: Fonyod

Tisztelt Listaolvasok!

Most kerult a kezembe a Fonyodi Szamitastechnikai Konferencia
szorolapja. Elso latasra erdekesnek tunik a dolog.
Szeretnek a rendezvenyrol velemenyeket hallani olyanoktol, akik az
elozo evekben reszt vettek mar rajta.
Csak olyan rendezvenyekre szeretek elmenni, amelyekrol elotte
tajekozodom, nem szeretem a kellemetlen meglepeteseket.:-)

Udv:
Dobra'nszky Sa'ndor
Ady Endre Gimna'zium 4024 Debrecen Liszt Ferenc te'r 3.
Telefon: 52/310-781/21
E-Mail:
d_sanyi AT server.ady-debr.sulinet.hu

Eddig 1 alkalom kivételével valamennyin részt vettem.
Nekem tetszik. Az eloadók személye nekem garancia.
Különösen ajánlom a Zámori- eloadást.
A stílus, a felkészültség, maga egy élmény.

Udvozol.:
Csaba
Bertok Csaba rendszergazda
betok AT mail.matav.hu