tanforum - Re: sunserv.kfki.hu maillist memberships reminder

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: sunserv.kfki.hu maillist memberships reminder

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: sunserv.kfki.hu maillist memberships reminder
  • Date: Thu Jun 3 11:32:03 1999

Kedves Pe'ter!

On Tue, 1 Jun 1999, Va'las Pe'ter wrote:

> mailman-owner AT sunserv.kfki.hu

> Kedves Eva!
> Biztos, hogy ez szukseges? Ha egy honap alatt elfelejtem, hogy rajta
> vagyok egy listan, akkor mar regen rossz! Az a lista nem is eri meg,
> hogy emlekezzunk ra.

A mailman listakezelo automatikusan kuld egy ilyen emlekeztetot havonta
egyszer. Ez lista szinten letilthato lenne, de szerintem nem haszontalan.
Annal is inkabb, mert egy listatagnak egy levelben kuldi el az osszes
listara vonatkozo informaciot.

> Es egy tisztan magyar nyelvu listan nem lehetne esetleg az
> adminisztracio is magyar? Nem mintha nem tudnek angolul, de a Tanforumon
> annyira *inadekvat* az angol nyelvu ertesito, hogy en is vizsgazzak
> magyarbol... :-)

Ez teljesen jogos igeny, es talan valamikor meg is fogom csinalni. A
majordomonal csinaltam egy magyar valtozatot eppen a tanforum miatt.
A mailman eseten a web-lapok egy resze szerkesztheto, es at is irtam
magyarra. A problema az, hogy a lapra rakerul olyan szoveg is, ami nem
szerkesztheto, es angolul jelenik meg. Ennek az atirasahoz a
forrasprogramban kene javitani, ami az ujabb valtozatok installalasat
neheziti.

Egyelore tehat letettem a magyaritasrol.
Udvozlettel
Eva