tanforum - linux talalkozo regisztralas (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

linux talalkozo regisztralas (fwd)

  • From: Gerendas Zoltan <gerendas AT server.wesselenyi-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: linux talalkozo regisztralas (fwd)
  • Date: Tue Jun 1 21:31:31 1999

Hello!

Elnezest a tobbszori postazasert, de hatha van meg valaki aki nincs
feliratkozva a linuz-suli listar!

A korabban meghirdetett iskola linux talakozora jelentkezoket kerem
toltsek ki az adatlapot es kuldjek vissza nekem.
Kerem azok is kuldjek vissza akik mar jelenkeztek!

NE A LISTAKRA !!!!
Surgos!

-------------------------------------
Nev: ....................

Iskola (mh.): .................

Iskola cime (mh.): ............

Email cime: ................

Ebedet kerek: igen( ) nem ( )
/Varahato ar
a. hideg ~ 300 Ft
b. meleg ~ 600 Ft nem tudom meg, hogy a. vagy b. :-(((/

Telepito CD -t kerek
1. sulinetes ........ db
2. SuSe 6.1 ........ db
3. RedHat 6.0 ........ db
/Nyers CD arat kell kifizetni, mersekelt szamu rendelest
tudok valallni./
Program:
1999. jun. 19. 9 ora, Wesselenyi Miklos SzKI. Bp. XIV. Varna u. 23.
- linux alapok roviden
- a vendeglato iskola bemutatkozik
- keszulo sulinetes distrib. bemutatas
- SuSe bemutato